BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

W
eLcOmE tO mY mOtOr cLubSz bLoG

Blog ini dibina dengan harapan rider2 lagenda akan boleh berkenal-kenalan dan menambahkan ahli dalam kelab ini.. sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya.. ZACK - 0134715247 - 0175401751

Thursday, April 28, 2011

adesss!!

mentang2 la gua bru abis exam.. skali dia bg 3 event da gua terasa di invite..
huhu..
tp gua sdei.. lu org nk taw npe.. sbbnyer..
pertama.. event 1st tuh ride it right kt aloq staq kedah.. da stail dah tu..
ari sbtu.. kt tmpt klahiran gua n kelahiran NOLOC..
adess.. mslhnyer gua xsmpat nk alik.. huhu
event kedua n ketiga plak ari ahad tuh.. serentak der
budak2 YAMAHA KEDAH nk g penang..
budak2 Penang plak dtg kedah.. g mndi kt sedim..
gua yg terkapai2 d ipoh ni xtaw nk trun event mna 1..
hui.. penin2..

itu jla.. sja nkwt luahan hti d sni.. huhu..
nk wt cne rndu sgt Convoy Lifez kn..
xkn gua nk tolak 3,3 event kot.. huhu
sdei siot..

0 comments: